Mariana Sörlin

2012-04-10
19:38:46

Tisdag.
Efter många om & men fick jag igång kroppen & åkte iväg till jobbet. Det tackar jag kaffet för. :) När jag sen äntligen kom hem var det bara att fixa nån middag innan vi alla hungrade ihjäl. :P Didde sover sen en halvtimme tillbaka & hundarna ligger bredvid mig i soffan avdeckade. :) Tänk att tonvis med bus & mys kan få kvällen att ta slut alldeles för fort. :P

Pekfinger Pekaren. :)Hjälper pappa att laga mat. :)<3


För inte allt för länge sen beställde jag ett par skitsnygga skor till Didde, tanken var att dom skulle bli hans första riktiga skor. :) Det blev ett par Nike Court Tradition 2 Plus, men av nån underlig annledning var skorna jag beställde alldeles förstora. :S Jag som mätta hans små fossingar flera ggr & super noga. Jag måste ha felat när det kom till att räkna ut vilken storlek hans små fötter skulle ha, så typiskt. Skicka tillbaka dom ville jag ju inte, så ett par Reebok Versa Pumo Omni Lite beställdes i 2 storlekar mindre. :) Den 3/4 klicka jag hem dom & än har dom inte kommit. :( Man kan ju följa paketen på postens hemsida. Men där händer det inte mkt.. Jag vill ju att dom ska komma NU! & ja, jag vet att det är Påsk & allt..

DatumTidPlatsBeskrivningHändelse
2012-04-04 13:32 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen
6



Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Emmy

Åh tack! Nä vi har ingen vidare tur! Men nu med massa antibiotika ska vi nog bli friska här..



Vilka fräsiga skor :-) Det är vekligen skit svårt med skor. Har köpt 2 par i butik till Theo och fått hjälp att mäta med mästicka och allt och tro på fanken att dom var för stor då vi kom hem. :-P Dom andra testade jag själv i butiken och tyckte dom satt så bra, men sen var dom såklart 2 strl förstor..

Även Nike skorna han fick av sin faster blev förstora, så han verkar bli utan skor :-P haha

2012-04-11 @ 20:03:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: