Mariana Sörlin

2012-04-22
20:51:50

Helgen har nu nått sitt slut..
Vilken konon helg vi har haft det, helt underbart. :) Idag mötte vi upp min kära Mossi & hennes två stora bustroll på Busplaneten strax efter lunch. :) Medans dom stora barnen härjade för fullt över allt satt Didde som lammet själv & sög på Mossis resårband hon hade på tröjan. :P Lite roar små, haha! Efter kaffet & glassen lämnade vi alla barnen med Steve & spenderade våra sista kr på Strömpilens alla affärer. :) Jag lyckades fynda en skit gullig liten mössa till Didde för endast 15kr. :) Vid 16 tiden gav vi upp & skyndade oss hem för att fixa lite käk, rasta hundarna & packa om skötväskan. Sen bar det av mot Flurkbränna för att gratta Janne, alltid lika trevligt. :)

Nu ska jag skynda mig isäng innan jag somnar sittandes framför datorn. :) Ps, jag vet att det varit dåligt med uppdateringar här på bloggen den senaste veckan. Man kan inte alltid hinna allt. :P Men jag ska försöka bli lite duktigare & ta mig tiden att blogga. Det är ju faktiskt roligt. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: