Mariana Sörlin

2012-04-26
19:43:22

Torsdag.
Vi som skulle till Busplaneten & röja med alla kompisarna & deras fina mammor.. Men så vart inte fallet, när jag gjort min dagliga morgon snokning på bloggar & facebook insåg jag snabbt att nästan alla kompisarna är sjuk. :( Så jag & Didde ringde Emmelie istället & gjorde Jysk, Rusta & skoaffären som ligger där osäker. :) Hittade äntligen ett par kavat skor som passade ypperligt på Didde´s pytte fötter. :) Det gillas!


Imorgon är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag. :P Att fira födelsedagen med en stor fest är inte riktigt min grej. Istället hade vi tänk gå på Bio & äta gott ute. :) Barnvakt & allt var fixat. När vi äntligen tog oss tiden att boka biobiljetterna igår insåg vi att bion vi ville gå & se inte gick imorgon. :P Så typiskt! Vi får allt hitta på nått annat. :)

För nån dag sen kom Didde på hur man klättrar upp i Bubbens kattsäng som hänger på elementet i vardagsrummet. :) Mammas lilla klätterapa. ♥
Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Emmy

Vilken liten busungen :-)

Verkligen typiskt att vi "alla" blev sjuka, men nästa vecka tar vi igen det :-) Hoppas det ska funka att ses då för er då!



Stora grattis kramar på din dag, hoppas du får och har en toppen dag :-)

2012-04-27 @ 12:37:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: