Mariana Sörlin

2012-04-28
20:22:05

Lördag.
idag är det hundens dag. :) Självklart åkte vi iväg till Djurmagazinet & kika på en massa fina saker. :) Men vi gick där ifrån tomhänta, vi tog inte ens halsbandet som var gratis. Känner jag mig rätt skulle det bara ligga & skräpa i en låda. :P När vi lix var på Mariedal sprang jag även in på GodisHuset & köpte en stock snus, något jag inte gjort sen 2010. :P Sen åkte vi vidare till Specsavers så Steve fick skaffa sig ett par ordentliga solglasögon. :) Nästa stop vart Arkens Zoo, klart att Bubben skulle få sig nått fint idag. Det blev ett nytt halsband, han vart så snygg i det. :) Innan vi åkte hem for vi en snabbis till Villanäs för att kika på Peters husbygge. Jag skulle lätt kunna bo på hans balkong, vilken utsikt. :)

Vid tre tiden snubblade lillebror Hampus in genom dörren & nån min senare anlände Tess med min fina födelsedagstårta som hon gjort alldeles själv. :) Hon är så sjukt duktig. Efter middagen busade Hampus & Didde en massa så vi fick städa undan lite. :) Jag hann även raka bort allt hår på Steve då våran son var så himla nöjd. :) Jag som trodde att Didde skulle va världens gnälligaste unge ikväll då han fick för sig att skippa vilan.
Bubben i sitt nya bling bling halsband. :)Min super fina födelsedagstårta som Tess har gjort. :)
Att kryoa ner i sängen & glo på en film känns väldigt lockande. :) Hampus & Steve sitter lix fastklistrade framför varsin skärm & spelar bf3. :P

Kramar
/Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: