Mariana Sörlin

2012-04-04
08:34:43

Träna..
Är nått jag verkligen måste ta tag i. :P Har dock aldrig varit typen som tränar.. Men för inte allt för länge sen skaffade jag mig faktiskt ett träningskort på Medley, ett par vikter & en boll. :) & en snäll Tobbe gav mig en rundtur på gymmet & tips på övningar som passar just mig. Men längre än så kom jag inte. :/

Så nu jävlar, hemma övningarna ska jag minsann lyckas med. :) Hur svårt kan det vara?! Gym & pass får bli sen, en sak i taget. :P

Börjar bra & ger mig själv ett fripass idag, haha! Vädret är kanon så jag & Didde ska gå ner på stan & möta upp Emmy, Theo, Emma & Loie. :) Sen traskar vi vidare till öppna förskolan på Teg för massa bus. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: