Mariana Sörlin

2012-04-05
08:31:40

Det går bra.
Jag & Steve brukar oftast fika kvällsfika i sängen medans vi ser på lite serier. :) & igår var inget undantag, men snopen vart jag. Innan jag själv hunnit smaka på min macka satt Bianca fast på andra sidan, Haha! :P Sicken liten glupsk buse hon är. :) Natten har gått super. Både Bianca & Bubben har sovit under mitt täcke hela natten & vid 06.00 gjorde vi morgon. :) Något varken jag, Steve eller hundarna var speciellt sugna på. Men en viss Didrik var desto piggare. :)

Bianca är ingen mesig lite dam kan jag lova, hon har redan börjat hitta sin plats i hemmet. :) Hon är väldigt nyfiken & vill mer än gärna vara med på allt. Vilket jag tycker är toppen. :) Bianca träffade även Didrik för första gången imorse. Vilket gick toppen, hon var fram & nosa på han med jämna mellanrum. :) Nu ska jag alldeles snart smita iväg & jobba några timmar. Vilket känns si så där, jag vill ju vara hemma & umgås med familjen. :) ♥
Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

men gud så söt :)

2012-04-05 @ 09:00:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: