Mariana Sörlin

2012-04-30
17:44:04

Valborg.

Hela helgen har jag varit bombsäker på att Valborg var nu på Tisdag & inte idag. :S Men när jag började höra mig för vad allt folk skulle göra insåg jag rätt snabbt att det är ju idag man ska käka gott, sprätta nån kall & kika på brasan. Samma sek som jag insåg det slutade jag planera Valborgsfirandet, för jag jobbade nämligen kväll. Tur man har koll på läget. :P Men innan det var dax att trampa mot jobbet hann jag & Didde avverka ett par timmar på stan medans pappa Steve & Petter bytte däck på sina bilar. :) Jag måste säga att min & Diddes shoppingrunda på stan var mkt mer lyckad än grabbarnas däckbytar dejt. :P Steve hann bara komma hem så ringer Petter upp & behöver hjälp. Han tog sig inte ens från OKQ8 innan hans ena däck hade lossnat, Haha! Så går det om man heter Petter & inte använder rätt bultar. ;P

Kramar /Mariana


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: