Mariana Sörlin

2012-04-04
22:15:35

Vilken Super Dag..
& tur med vädret hade vi, solen lös både till & från öf. :) Efter en massa bus hade jag en super trött kille & han hade en mamma som inte alls var sugen på att fara & jobba. :P Lokalerna var stora & fina på Teg & personalen var toppen. :) Dit vill vi fara fler gånger & busa. :) När jag äntligen kom hem fick jag träffa en underbar liten prinsessa som kommer vara hos oss på prov ett tag. :) Jag hopper verkligen hon kommer stortrivas & hitta sin plats i vår lilla familj. :) Att hon kommer bli bortskämd & älskad är bara förnamnet. ♥

Här kommer lite bilder från öf & den finaste tjejen i stan, Bianca. :)
Theo :)Loie :)
Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Emmy

Vilka fina bilder du fick på bus killarna :-) Och Bianca var ju en riktig vackring! Går det bra än så länge? :-) kram

2012-04-05 @ 19:15:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: