Mariana Sörlin

2012-04-02
20:14:04

Wooho!
Andra säsongens första avsnitt av serien "Game of Thrones" kom idag, äntligen. :D Som jag har väntat!
Dagens alla shopping timmar var till ingen nytta, vi kom bara hem med en nytvättad bil & hamburgebröd. :P Att det ska va så svårt att hitta en höst/vår jacka?! Sen vart det ingen rullgardin till Didriks rum heller.. Tanken slog oss, man kanske skulle ha mätt fönstret först?! Vi sket även i att fixa fika då jag inte kunde bestämma mig, baka själv eller inte..

Tror allt vi får göra ett nytt försök imorgon. :)

Via facebook har jag märkt att många fått veta vilket dagis deras barn har kommit in på. Så jag hoppas att det dimper ner ett brev med goda nyheter angående dagisplats här med snart. :) Men ska jag va helt ärlig så blir jag inte allt för lessen om han inte kommer in. För då blir det min tur att va hemma med guldklimpen våran & en ny ansökan om dagisplats skickas in. :)

Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Emmy

Vi ska dit på onsd kl 12.30 :-)

Hoppas ni kan haka på :-)

Kram

2012-04-02 @ 21:12:56
#2: Therese

Blir så när man bloggar från mobilen. Skitstörande! Måste gå in i efterhand och godkänna att folk får kommentera...

2012-04-02 @ 21:46:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: