Mariana Sörlin

2012-08-14
20:53:56

Dagen kunde inte ha startat bättre. <3
Imorse fick Didde för sig att han skulle kliva upp redan 05.45. Självklart var vi inte överrens & några tappra läggningsförsök gjordes från min sida.. Men tillslut så gav jag upp, lyfte upp sonen ur sin säng & klampade mot sängen som jag så gärna ville ligga i. Jag hade absolut inga hopp om någon längre stund av morgonmys i sängen. Jag slår upp ögonen en liten stund senare & känner mig rätt utvilad, petar liv i sonen & inser att klockan strax är 09.00. Woho! :D Sist vårt lilla bustroll hade ron att somna i vår säng skulle han bli 6 månader gammal. :P
 
Efter att ha jagat rätt på inte bara en utan två flugsmällor & några serpentiner dök Mossi & Nickis upp på middag. Vi var nu redå att sloss mot flugorna så jag dukade upp ute på altanen i väntan på att potatisen skulle koka färdigt. :) Sen kom den där ljuva doften.. Grabbarna hade öppnat upp surströmmingsburkarna & det var nu äntligen dax för käk. :) Riktigt kul att vi för en gångs skull får rå om er & bjuda på mat. Tack för en trevligt kväll, detta måste vi få göra om. :)
 
Mina ögonlock börjar bli väldigt tunga.. Så jag hoppas hundarna vill vakna till liv snart så vi kan gå på en liten kvällstur innan jag kryper ner i sängen. :)
Puss      

Kommentar:

Mysigt att sova tillsammans, Penny sover nu mera med mig då hon är förkyld.
Slipper jag vakna tusen gånger men vi får kliva upp kl 6-7 haha. Bättre de. Får ses snart igen och busa :).

2012-08-14 @ 21:06:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: