Mariana Sörlin

2012-08-30
22:07:51

En dag fylld av äventyr & bus!
Imorse åkte vi iväg till Media Markt, vi var där en hel timme innan dom öppnade. :P Så K-Rautas utbud & café fick underhålla oss tills Media Markt öppnade. :) Självklart kom jag hem med en ny radio som nu står i köket & spelar min favvo kanal The Voice. :D Underbart! Efter en sen vila brummade vi iväg för att plocka upp Nina & Penny. Bus på den roligaste planeten i stan stog på vårat schema. :) Jessi & AlwaLii + en till liten söt flicka med sin mamma mötte upp oss där. Tänk att Didde fick rå om 3 tjejer helt själv & deras fina mammor så klart. :) Nina fick där en super idé. Att vi skulle käka middag tillsammans hemma hos oss & hon hade visst en köttklump hemma hon kunde ta med. :P Haha! Sagt & gjort, det vart köttklump med potatis & sås hemma hos oss när David hade slutat jobbet. :) Efter en hel dag med äventyr & bus sover sonen som en klubbad säl & älsklingen har smitit iväg & stängt in sig med sin nya kärlek. :) Är jag förvånad?! Näe då, inte det minsta. :P Själv funderar jag på om jag ska gräva fram lite glass ur frysen & tröstäta till chick flick film. :) Jag har ju trots allt hela nedervåningen för mig själv. :P ♥


Puss
 
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Therese

vad tycker du om det här bordet? :)

http://shop.ilva.se/produkt/58701358/trayla?maingroupurl=bord&webgroupid=

Svar: Jag tycker det är snyggt men för lågt. :) Man är ju lite bekväm av sig & vill inte böja sig allt för mkt när man ska ställa ifrån sig kaffekoppen. ;)
Mariana

2012-08-31 @ 11:28:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: