Mariana Sörlin

2012-08-13
22:15:35

Fullt hus!
Det vart inga kartonger uppackade här inte. Efter middagen plockade min mor upp oss & bilen styrde mot moster Mia. :) Nisse har fått busa en massa med sin kärlek Gordon & Didde fick kuta omkring i det gröna. :) När vi sen kom hem väntades finbesök av Nina & Maria med familjer. :) Didde är alltid en glader när han har Penny vid sin sida. Som dom har busat. :) Jag har även gräft fram kabeln så nu kan jag ladda upp bilder på datorn igen & lägga upp på bloggen. :) Det ser så himlarns tråkigt ut när det bara är en massa text.
 
Puss              

Kommentar:
#1: Ann-Christin Sörlin

Kul att se bilder igen :)
Du kommer att bli varse om att det blir antingen du eller jag som får en parad hund....
Här går det inge bra :(
Och du ska lämna in lillnisse till hans stora kärlek i morgon :)

2012-08-14 @ 23:28:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: