Mariana Sörlin

2012-08-13
14:02:22

Hallmöbler Check!
Vilken känsla det är att ha gjort bort Vallmovägen. Nycklarna lämnade vi över till den nya ägaren & Steve vart av med lånet idag kl 10.00. :) Efter en liten runda på stan åkte vi till Em & beställde en hatthylla, ett skoställ & en så kallad klähängare. :) Nu får vi bara hoppas att det inte tar en evighet innan möblerna kommer.
 
Det händer inte speciellt mkt här hemma, en stor hink energi & fler timmar per dygn skulle behövas. :) Eftersom jag vill ha nya tapeter i nästan alla rum + golv känns det rätt meningslöst att sätta upp hyllor & tavlor på väggarna nu för att sedan plocka ner allt om en månad eller två.. Man kanske överlever med kala väggar?! Iaf ett tag till. :P Sen kommer nästa dilemma. Om jag inte vet vilka tapeter som ska sitta på väggarna hur ska jag då veta vilka gardiner som ska upp i fönstrerna?! Jag tror jag håller mig till att packa upp kartonger just nu. :) 
 
Här är hallmöblerna iaf. :)
            
 
 
Puss            
 
 

Kommentar:
#1: Ann-Christin Sörlin

Dom var ju jättesnygga :)

2012-08-13 @ 20:25:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: