Mariana Sörlin

2012-08-26
20:38:06

Hipp, hipp Hurra för Diddes andra födelsedag!
Idag har Didde äntligen fått ha sitt kalas för kompisarna. :) Vilket var super kul! Vi vill passa på & tacka alla underbara prickar som kom & stort tack för alla fina presenter han fick. :) Jag som hade laddat kameran & allt.. Det enda jag lyckades ta var ett fjuttigt litet kort. :P Haha! Bättre lycka nästa år. :) Efter kalaset röjde vi undan lite snabbt innan vi skulle brumma iväg till Brittan & Janne. Där bjöds det på ett härligt sällskap & god mat. :) Nu sitter jag här i soffan alldeles utslagen. En film nerbäddad i sängen vore inte helt fel. :) Risken att älsklingen gör mig sällskap är inte stor, han bänkade sig nyss vid datorn för att lira med grabbarna. :P ♥
 
 
 
 
 
Puss          

Kommentarer:

Jenna tog bilder, hör med henne :) tack för idag <3

Svar: Tack själv. :) <3
Mariana

2012-08-26 @ 21:39:00
#2: Jenna

Jo jag har lite kort från Didriks Kalas, Jag kan skicka bilderna om du vill :)) Tack för att vi fick komma Kram !

Svar: Åååh. :) Du får jätte gärna skicka dom till min mail :) [email protected] & tack för att ni kom. :) Kram
Mariana

2012-08-27 @ 12:19:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: