Mariana Sörlin

2012-08-31
22:08:12

Hipp, hipp Hurra! :)
Nån stans mitt i allt rännande lyckades jag rycka åt mig en chipspåse som jag tänker njuta av ikväll nerbäddad till den där chick flick filmen jag aldrig såg igår. :D Eller var det i förr går?! Skit samma, jag ska ju se den ikväll. :P Sitter även & filurar på vars jag skulle vilja ha en ny piercing om nu smyckes/piercings partyt blir av till veckan & jag har tid att gå. :) Jag skulle även behöva komma på en bra födelsedagspresent till Diddes kusin TindraLi som snart fyller år. Hon önskar sig nämligen en överraskning, haha! Sug på den ni. :P Man kanske ska luska lite & se med hennes mor om det är nått speciellt hon behöver eller inte har. :) Näe nu ska jag sluta babbla & berätta att vi faktiskt var & grattade TindraLi´s fina mamma som blev hela 24 tant år. :) Hennes tårta var lika fantastisk som vanligt & oemotståndligt god. ♥

Hittade en väldigt gammal bild på Didde när jag rotade fram den här fina bilden på Tezz & TL. :D

Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: