Mariana Sörlin

2012-08-25
22:16:07

Lördag.
Idag råkade vi ta oss en liten längre sovmorgon än vad som var tänkt. Så vilan blev betydligt senare & vi tog oss inte iväg tills Alvins kalas förens strax efter 13. Där bjöds det på gott fika & bus med kompisarna. :) Imorgon är det Diddes tur, tänka sig att han ska ha sitt första kalas för polarna. :P När vi sen kom hem skulle vi städa, vilket gick sådär. Men vad gör det. :) För nu ska jag skynda mig ner i sängen & sluta mina blå. För imorgon kan jag inte sova bort halva dagen, gästerna trillar ju in efter lunch. :) 
 
Här är min nya klocka som jag beställde i fredags. :D Förhoppningsvis kommer den redan på tis eller ons till veckan. :)
 
 
      
Puss      

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: