Mariana Sörlin

2012-08-22
22:26:19

Mammas lilla pojke. :)
Det märks att jag har jobbat mkt på slutet.. Didde har blivit en riktig liten mamma gris när jag är hemma, knappt att pappa duger. :( Men det hindrar han inte från att va en liten pappa pussare inte. :) Som tur är har jag endast 2 arbetspass till veckan & massvis med tid över till mitt lilla hjärta. :) Så är det någon som är sugen på lite äventyr & bus säg bara till. :)
 
Efter middagen idag lyckades jag iaf slänga ihop en ätbar kaka. :D Vilket passade alldeles ypperligt då Jenny, Robbin & plutten Hilo kikade förbi. :) Medans hundarna sprang in & ut som nå tokar parkerade vi våra arslen i soffa & surrade lite skit över en kopp kaffe med dopp. :) HImla mysigt. Det måste vi göra om & byta ut kakan mot en god middag. :)
 
Imorgon gör jag helg, men känslan av ledighet finns inte. Kan det bero på att helgen redan är planerad med en massa måsten & där i mellan lite nöjen & kalas. :) Jag hoppas jag finner lite tid att ladda upp batterierna så energin är på top när det blir måndag. :) För vem vill känna sig som ett dött spöka när en ny vecka startar?!
 
Puss          
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: