Mariana Sörlin

2012-08-08
23:11:41

Natti Natt
Jag & Didde invigde badkaret på morgonkvisten, vilket gillades väldigt mkt. :) Efter lite bus & städ var det dax för den välbehövda vilan. Strax efter 12 väckte jag sen upp vår lilla sömntuta då lunchen var klar. :) Med mätta magar packade vi in oss i bilen i hopp om att hitta en hatthylla med tillhörande skoställ. Men kl sprang iväg & jag var tvungen att åka på jobbet. Bättre lycka nästa gång. :) För utan hallförvaring kan man ju inte va. Skulle även vilja ta mig ner på stan en sväng i veckan om tiden finns. :) & dessa inbjudnigskort är nu klara & vill ha sig varsitt frimärke innan dom åker på lådan. :) Näe.. Nu måste jag ta & sluta svamla & krypa ner i sängen. Ett nytt arbetspass väntar på mig imorgon. :)
 
Puss          

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: