Mariana Sörlin

2012-08-21
22:16:29

Update
Det är väldigt mkt jobb just nu & lite tid till familj, vänner & fix i lyan. :/ Vi har fortfarande en massa kartonger som skulle behövas packas upp. Hyllor & tavlor som ska skruvas upp på väggarna & massvis med tapetrullar som står i förrådet & väntar på oss. Men så fort det har lugnat ner sig på jobbet & alla är tillbaka ska jag ta min väldigt sena men välförtjänta semester. :D Som jag längtar. 
 
Även igår jobbade både jag & Steve men denna gång fick Didde underhålla sin mormor. :) Lillebror dök upp efter skolan & Peter när han hade slutat jobbet. :) Vi käkade middag tillsammans & Peter fick sen sitt hår friserat av Steve. Där i mellan nån stans så bakade jag min efterlängtade kaka (som jag för övrigt hade förberett dagen innan) Efter många timmars slit skulle jag äntligen få smaka mitt underverk. Jag har aldrig i hela mitt liv smakat en kaka som varit så satans äcklig. Jag kommer tyvärr inte att bjuda på denna kaka när Didde har sitt kalas, för vi vill ha våra vänner kvar. :) Haha! 
 
Trots det dåliga vädret så har dagen varit tip top. :) Jag vart upplockad av Tobbe när jag slutat jobbet, så jag slapp regnet & efter en snabbis på IcaMaxi skulle jag äntligen få fara hem & pussa på mitt lilla bustroll. :) Självklart stannade Tobbe på middag när det serverades kräftor. :D Vi lyckades även sätta upp våra nya hallmöbler med hjälp av Didde & hans småfingrar. Som för övrigt var överallt & det vart riktigt nice må jag säga. :) Nu ska jag sluta babbla innan jag somnar framför denna lilla dumburk. :P Ännu ett arbetspass väntar mig imorgon..
 
Puss        
 
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Emmelie

Vart har ni köpt dom där svarta korgarna?! :D

Svar: Dom är mörkbruna. ;) Vi hittade dom på EM möbler & gick på ca 1200:- :)
Mariana

2012-08-22 @ 11:21:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: