Mariana Sörlin

2012-08-09
20:47:10

Vad har hänt med blogg.se?!
Just nu har jag väldigt lite tid att lägga ner på bloggen & då vill jag inte att den ska strula så jäklarns mkt. :/ Morr! Finns det nått som är mer irriterande än då man ska göra nått lite snabbt men det går inte?! Dax att byta blogg kanske?! Det verkar som alla mer eller mindre har någon form av problem med blogg.se?! Nog gnällt om detta, bil larmet som gått igång sjuhundra elva gånger den senaste timmen slår nog alla problem med bloggen just nu. :P Men inte sen.. Haha! Medans älsklingen & Tobbe har skruvat ihop utemöblerna, fixat fast trappgrinden uppe & borrat fast överskåpet till tv-bänken har jag jobbat. :) När jag sen kom hem bytte vi bara av varann & älsklingen är nu på jobbet. Men jag tänker minsann inte va lika duktig som han. :P Jag tänker då chilla i soffan tills min mor kommer, hon ska faktiskt sova över hos oss. :) Jag börjar ju 07.00 imorgon & Steve slutar 10.00. Rimmar lite illa. Tur man har päron som kan ställa upp. :) Sen tror jag nog Didde blir glatt överraskad när det är mormor som sticker in huvudet i sovrummet när han vaknar. :) ♥ 
 
Puss        


Kommentar:
#1: Therese

Får ta o ställa upp när vi är tillbaka igen! Massa strul med blogg.se nu sen senaste uppdateringen, hoppas dom löser det snart!

2012-08-09 @ 21:04:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: