Mariana Sörlin

2012-08-11
20:26:00

Varför äger inte jag en flugsmälla?!
Kanske för att jag bor i stan & där finns inte dom där lagomt irriterande flugorna som driver en till vansinne. :P Men tydligen så finns dom här på ersboda.. Iaf hos oss & jag ljuger inte om jag säger att det är minst 5 st i det rum jag befinner mig i just nu. :/ Jag tror att dom förra ägarna samlade ihop ett tjog i en liten burk, avlade ett gäng till & sen släppte dom ut dom just innan dom låste igen dörren & lämnade över nycklarna till oss. Det låter som en vettig förklaring tycker jag. :) Att just ersboda har flugor tror jag inte ett skit på. 
 
Idag har vi varit på kalas & firat finaste Theo´s 1års dag. :) Han fick en massa fina paket, barnen busade & det serverades gott fika. :) Tråkigt nog var vi tvugna att smita lite tidigare.. Vår gamla 3:a på Vallmovägen krävde vår fulla uppmärksamhet. Steve är fortfarande där & städar, han är allt bra duktig han. :) Själv sitter jag här & glassar då sonen sover sen en stund tillbaka. :) Man kanske ska starta en maskin tvätt?! Frågan är ju bara om man orkar hålla ögonen öppna tills den är färdig?! Hmm.. Jag ska nog ta & klura på den ett tag, iaf tills det blir reklam på tv. :) 
 
Puss      

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: