Mariana Sörlin

2012-08-17
14:37:33

Vi har en Dumle tjuv..
Jag har blivit helt besatt av Dumle Snack´s & fyllt upp några tomma hål i fruktorgen. Men någon äter upp dom för mig. :P Senast igår anklagade jag Steve för att vara tjuven då det helt plötsligt bara var 5st kvar. Givetvis nekade han & jag muttrade lite.. Idag när jag skulle göra lite fika ser jag att det bara är 4st kvar, så jag vänder upp & ned på fruktskålen i hopp om att hitta den 5:e. Men den fanns verkligen inte! Så för andra gången vart Steve utpekad för att vara tjuven, han nekar & jag måste ju tro att det är han. För vem kan det annars vara?! Inte jag, för jag kan väll ändå inte äta något som är så gott & sen glömma bort det?! Haha. & dom där hustomtarna tror jag faktiskt inte på. 
Idag har mina efterlängtade skor äntligen hamnat i min ägo. :D Även än sån där slaskskopa har hittat hem till vår diskbänk. Så nu kan jag skopa upp matresterna ur slaken utan problem. :) Vilken lycka. Om en liten stund ska älsklingen åka & lämna Nisse hos min moster Mia innan han åker till jobbet. Nu är det Nisse´s tur att glänsa i ringen. :) Så imorgon håller vi våra tummar & tår att allt går bra. 
Puss          
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: