Mariana Sörlin

2012-08-29
22:07:50

Vips så var denna dag slut.
Idag gjorde jag bort det enda arbetspass jag hade denna vecka. :) Nästa vecka blir dock inte alls lika rolig då jag jobbar sjukt mkt. Man kanske ska passa på att ta ut några semesterdagar?! Älsklingen fick ju sitt efterlängtade hop plock av datadelar idag så efter middagen pös jag & Didde iväg & busade med Therese, Elvis & lilla Charlie. :) Så pappa Steve fick bygga ihop sin databurk utan en massa småfingrar som hjälper till. :) Vilket uppskattades av oss alla. Jag måste även säga att Elvis & Didde lekar så himlarns bra tillsammans trots 3 års ålderskillnad, det är riktigt fascinerande. :) När vi sen kom hem möttes Didde av sin bästis Penny. Självklart så välkomnade Penny Didde med ett litet kärleksklapp på snoken & ett brett leende. :P Haha! Jag måste ju även berätta att jag fick min GRÖNA klocka idag, som jag har längtat. :D Jag kan gissa på att ni som känner mig inte är speciellt förvånad över mitt färgval?! ;)





Puss

   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: