Mariana Sörlin

2012-02-25
22:39:31

Haft en tipp topp dag!
Riktigt kanon har den varit. :) Dock hittade jag inte en enda grej på loppisen. :S Dom klädeshögar som lockade saknade storleken jag sökte & leksaker var jag inte riktigt ute efter. :( Bättre lycka nästa gång! Nina, David & Penny följde med oss hem & hängde innan vi skulle ut & käka. Eric & Helena dom mötte upp oss där. :) Jag måste säga att Eastern Palace har den godaste buffen, enligt mig är den värd varenda krona. :D Sjukt gott.

Eftersom Bubben saknade Signe så himlarns mkt hakade vi på Nina & David hem. :) Fullt hus med bus & mellodifestivalen. :) Nu ska jag krypa ner i sängen & ladda energi, imorgon blir det busplaneten medans pappa Steve jobber ihop lite kosing. :)

Tack för en super duper dag! Kramar /Mariana




Kärleksparet! ♥

Kommentar:
#1: Ann-christin Sörlin

Inte såg ju Didde direkt så impad över barnmatsburken :P

Tror nog steve och David hadde roligare :)

2012-02-26 @ 00:13:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: