Mariana Sörlin

2012-02-04
23:00:40

Härliga Lördag.
Strax efter lunch dök faster Tess & kusin TindraLi förbi. Dom hade med sig en super fin liten grön lampa till Didde. :D Vid 4 tiden plåppade även mina små kusiner in, Johan & Isak. Jag skulle självklart styla & fixa tacos, fast med kyckling. :) Att fajitas kryddan var så himla INTE barnvänlig visste inte jag. Tur att vi hade massa lördagsgodis. :P Grabbarna fick välja tv program & självklart vann Sean Banan & mellodifestivalen över gladiatorerna. :)

Guldklimpen min <3Didde han har koll på sallads sleven då mamman hackar grönsaker. :PAlla barnen samlade. :)Rock On!Isak. :)<3Johan. :)


Kramar /Mariana

Kommentar:

Ja semestern är alltid skön! Vi har inte alls kommit överens om när jag ska börja jobba mm. Så vi ser när man får semester :P ganska skönt å vara "ledig" men det blir man väl aldrig riktigt nu längre haha :D

2012-02-04 @ 23:41:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: