Mariana Sörlin

2012-02-18
15:13:16

Helg & kasst väder!
Innan jobbet igår hann vi minsann förbi Nina & Penny en sväng så jag fick tillbaka min jacka. :) Vilket jag är väldigt tacksam över när det är så kasst väder ute. & Bubben fick ju träffa sin kärlek Signe. :D Efter jobbet vart de sängen på direkten, inge fredags mys här inte. :P En helvetes tur med cykeln till jobbet väntade 06.30 imorse. Fy satan så jobbigt det var. Hur mkt man trampa & trampa så kom man ingen stanns. :S Cykelturen hem var inge bättre, vinden kastade omkull en gång på gång. Det spelade ingen roll om man gick med cykeln eller inte, JÄVLA skit väder!

Nu ska jag andas lite innan jag gör mig klar, vi ska nämligen iväg till Therese & Jimmy. Käka hämtmat & umgås. :) Medans vi vuxna snackar skit & dricker kaffe har Elvis säkert en massa saker att visa Didde. ;D

.

Här är lite bilder från igår. :)
Penny & Didde. :)Signe. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: