Mariana Sörlin

2012-02-29
19:52:29

Nya kläder!
Är precis vad jag behöver. En helt ny garderob skulle inte va fel. ;P Jag fick mig iaf ett par byxor igår & en tröja från Stale idag. :D Rea är bra skit! Om träningen faller mig i smaken & lönen tillåter så står träningskläder & skor högst upp på listan. Tillsammans med en ny vårjacka. :)

Nu ska jag snart ta & krypa isäng. Morgondagen är fylld med massa göra. :) Blommorna i huset ska få sig ny jord & större kruka om det behövs. Den gamla bilbarnstolen ska retureras, tvätten ska tvättas & toan ska skuras upp. :) Jag hoppas även på fint väder så jag får klämma in en härlig promenad efter älven. :)

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

wiiie :)



Under tiden 19 mars - 15 april pågår utskick av Inkomstdeklaration 1 (SKV 2000).

2012-03-01 @ 11:36:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: