Mariana Sörlin

2012-02-20
21:40:29

Trött.
Är det lagligt att vara så här sjukt trött? Även fast jag vilade lite över en timme tidigare har jag svårt att hålla upp ögonlocken. :/ Jag tror bestämt att Bubben ska få gå ut & natt kissa sen kryper vi isäng. :) Ikväll har jag inte gjort ett skit sen Didde somnade vid 19. Glott lite tv & surfat på datorn, jag är så sugen på att köpa kläder & lite annat till både mig & Didde. :) Men jag har lovat mig själv att hålla fingrarna i styr tills vi varit på barnloppisen i helgen. Man vet aldrig vad man kan fynda. :) Sen gör det ju inget om lönen har trillat in på kontot. ;P För er som inte vet är det barnloppis på Nolia mellan kl 12-15.00 nu på lördag.

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: