Mariana Sörlin

2012-02-01
19:20:33

Fy vad kallt det är ute..
Jag slog på stort imorse & cyklade till jobbet, även fast det va lite kyligt ute. :) Vilket jag ångrade stort när jag slutade för dagen, -15.7 & inga överdragsbyxor hade jag. Dom där 3km hem kändes jätte långa. Mer kläder på nästa gång. :) Första veckan på jobbet blev en riktig mjukstart. Endast ett arbetspass, ibland har man tur. Men fram över kommer jag jobba 4-5 pass i veckan dagar & kvällar, helg som vardag. Så möjligheten att gå på öf eller hänga på Busplaneten mitt i veckan kommer fortfarande funka. :) Inte lika ofta bara.

Har även skickat in en ansökan om ett träningskort på Medley via jobbet. Så snart kommer vi sitta plaskandes i barnpoolen. :)


Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: lillrokki

duktig du är. å hoppas diddilo klarade sej utan mamsen. va skoj att dom ha utan varandras vetskap köpt likadana mössor, det måste betyda nåt ;) äktenskapstycke finns de nå ord som heter. ja ska googla det :D kram!

2012-02-01 @ 21:54:39
#2: Anonym

Hon gilla den inte haha. Fasen. men jag gjorde vanlig ersättning och la ner två skoper go natt välling och gjorde den fetare som. Och de gick. Men jag får vänja henne med den... byta ut mer och mer skoper , tills slut så gillar hon den nog. Den smakar ju likadant som gröten så förstår inte varför hon inte ville dricka av den, drack bara nån klunk. Och älskar gröten... Men vi provar på, skam den som ger sig :). Sover nog bra av den sen när hon börjar dricka den. Ska prova ge den om hon vaknar i natt :P

2012-02-01 @ 23:02:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: