Mariana Sörlin

2012-02-13
21:42:42

Sura tanter & personal middag.
Vilken lycka, jag tror minsann Didde har slutat med natt målet nu. ♥ Han sover från ca 19.00 till 06-07.00 på morgonen. :D
Underbara unge!

Jag måste än en gång gnälla på våra underbara grannar! Idag fick Steve sig en utskällning av tanten åvanför. Vi lever visst om alldeles för mkt på kvällarna. Speciellt igår kväll vid 20.00 eller närmare nio tiden. Det hade hon minsann hört & det lät som att nån satt på golvet & lekte. Steve förklarade lite fint för tant & hennes viftande finger att han jobbat kväll/natt & inte alls varit hemma. Att jag lagt vår son vid 19.00 tiden, vridit ner volymen på tv & satt mig vid datorn som alla andra kvällar.

Att oljudet kom från vår lägenhet var ett som var säkert. För hon hade då inge fel på hörseln, bara synen. Så jag undrar nu vem fan satt & lekte på vårat golv igår?! Jävla kärring, man kan inte annat än älska sina grannar. Eller?!

Ska jag nu måsta hoppas på att mitt lilla bustroll blir en tå springade fjäder istället för en hälklampande elefant?!

Trots fru sur tant har jag haft en toppen dag, myst & busat i massor. :) Vi hann även med en tur till IcaMaxi innan jag skulle iväg & käka middag med jobbet. Buffen på Eastern Palace får klart godkänt, supersmarrigt. :) & fräscht har det blivit sen dom flyttade. Där kommer jag käka fler gånger. :)

Kramar /Mariana



Kommentar:

hihi söt du är! :P

Hemskt att höra sin egen röst men ahh =P

haha hatar verkligen grannar. Men det är väl därför vi vill till hus. Men då måste man ju flytta ut på en åker ungefär haha :D eller skogen =P

2012-02-14 @ 18:28:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: