Mariana Sörlin

2012-02-16
20:15:30

Bus, bus & mera bus!
Även denna dag har varit fylld med bus. :D Efter lunch åkte vi till Busplaneten & hängde med kompisarna. Pretty awesome om jag får säga det själv. :) Sen följde Penny & Nina med hem en stund. :) Innan vi lämnade Strömpilen hann vi springa in på H&M en snabbis. Jag var bara tvungen att köpa deras tuffa baby kepa. :D

Jag hoppas Nina bjuppar på kaffe imorgon. :) För vare sig hon vill eller inte dyker jag förbi. Hon lyckades nämligen få med sig min jacka hem & glömma Pennys nappflaska. ;P Sen saknar Bubben Signe i massor. :)

Vi hade även turen att få hänga med mormor Anki & morbror Hampus i em. :) Dom kom förbi & käkade middag med mig & Didde. Hemmagjorda burgare & strips, Mums! :) Jag måste bara säga att det värmer verkligen mitt hjärta att se all kärlek min 12åriga lillebror ger min son. Didde kommer ha en underbar morbror att se upp till. :D ♥

Penny. :)Alvin. :)Kompiiisarna. :)

Penny & Didde.Didde.Penny.Didde.

Kramar /Mariana


Kommentarer:

Den e ju grymt cool den där kepsen! :D

2012-02-16 @ 22:09:00

Och jävlar så sexig bild på mig...HAHAHA :P

Tanx for today! :)

2012-02-16 @ 22:09:24
#3: Emmy

Tack för idag :-)

Kepsen var ju bara för söt :-)) Men allt klär ju en snygging ;-)

2012-02-16 @ 22:16:43
#4: Therese

Vilken frän kepa :)

Ska komma o hälsa på snart, börjar bli friskare nu (haft en jävulshosta och hes röst en vecka typ)

2012-02-17 @ 08:31:49

Hehe jag har försökt med mina pannband, men trots att jag har liten skalle så har hon pytte liten :P

Men jag hittade iallafall en igår på h&m som passade.

Den andra får jag sy in lite men sen ska den funkis!

Jaaa Lila å grön vore ju tufft också!!! :D

2012-02-17 @ 14:28:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: