Mariana Sörlin

2012-02-02
20:28:02

Hemma igen.
Vi gjorde ett stop på vägen till svärmor, närmare bestämt Rusta. Där hittade jag massvis med småburkar. Är det
lika kallt imorgon blir det stor kok. Så jag får fylla upp frysen med barnmat till Didde. :) Wiiie! Han smakade faktiskt för första gången burkmat i tisdags på Busplaneten. Men jag tror allt mammas mat är godast. :)

Det är alltid lika trevligt att hälsa på hos svärmor, även om pappa Steve oftast leker datatekniker halva kvällen. :) Vi lämnade henne denna gång med förmågan att kunna använda Skype, så nu kan Didde snacka med sin farmor på datorn om han vill. :) Inte illa!


Steves mamma, min svärmor & Diddes farmor. :)


Didde har en favvo slev han alltid gnager på hos farmor. :)





Ring pillarn Didde. :)


Mina småburkar, jag är så glad jag fann er. :D

Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Therese

åh vad jag vill gosa med lillplutten!

2012-02-02 @ 21:06:06
#2: Emmelie

Vart hitta du dom där burkarna? :)

2012-02-04 @ 19:28:41
#3: Emmelie

Sen kan man ju läsa texten ordentligt också ;) haha

2012-02-04 @ 19:29:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: