Mariana Sörlin

2012-02-27
21:28:11

Glass i stora lass!
Efter lunch begav vi oss till Ica Maxi & handlade, så nu finns det massvis med mat här hemma igen. :) Skönt! När vi sen kom hem var det bara att slänga i sig lite middag. Vi skulle nämligen vidare till Kattis på Tupperware party. :) Både jag & Steve hittade en massa fin fina burkar & finurliga saker vi ville ha, synd att det är så dyrt bara. Men kvallan är toppen. Sakerna håller i år & dar. :) Även fast vi höll i pengarna sten hårt kom vi hem med en Smooth Chopper & lite krims krams. ;D
Imorgon ska jag ta mig i kragen & hämta ut Medley kortet. Tobbe hämtar upp mig strax efter 11, jag är allt lite nervös inför premiär turen på gymmet. :P Jag har nämligen inte satt min fot i ett gym sen gymnasie tiden. En mer otränad människa får man leta efter, Haha! Men det ska bli kul. Eller? Det lär ju visa sig imorgon. :) Nu ska jag iaf krypa ner i sängen & glo på serier tillsammans med min Ben & Jerry cookie dough. :P Det måste ju va den godaste glass som finns? :)

Kramar /Mariana

Kommentar:

Ja de är den godaste glasen tror ja :P.

Men kolla tradera de har massa tapper, bara att välja och vraka haha.

2012-02-28 @ 11:29:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: