Mariana Sörlin

2012-02-28
20:21:55

Onsdag.
Efter två timmar på stan tillsammans med Nina & Penny kom jag hem med ett par byxor till mig & solglasögon till Didde. :) Polarn & Pyret hade minsann ett par som passa perfekt & Didde verkar digga dom. Inte en enda gång försökte han ta av sig dom. :)



Direkt efter stan mötte vi upp pappa Steve för att bege oss till svärmor, vi hade nämligen bjudit in oss själva på middag där. Busigt va?! :P TindraLi hade bestämt menyn, tunnpankakor med glass & mini cupcakes till efterrätt. :) Smarrigt! För dom som inte vet är jag komjölksproteinallergiker & nu när jag sköter min kost bättre så känns det mer när man fuskar. :P Vilket inte gillas..

Nu ska jag hoppa isäng, men hur jag ska lyckas somna är en gåta?! Känner mig pigg & full av energi.. Men vad gör man när kl ringer 05.30 imorgon?!

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: