Mariana Sörlin

2012-02-06
21:48:51

En bra start på veckan.
Det var sjukt mysigt att cykla hem efter jobbet ikväll. Det är dessa tillfällen man inte längtar efter körkortet & dess bekvämligheter. :) Jag lyckades faktiskt skriva ut bekräftelsen på träningskortet när jag var på jobbet. Nu ska man bara släpa röven till Medley & aktivera det. Sen kan jag bada & träna hur mkt jag vill. :) Inte för att jag kommer träna speciellt mkt, där i mot kommer det bli en hel del plaskande med Didde. :) ♥

Jag måste bara berätta en sak. När vi for & handla idag stötta jag på Jenny, mer exakt Tobbes Jenny. :) Vi har nämligen varsin. Dom är så himla go bägge två, så vi delar på dom. :P Det skulle va "som Tobbe bruka säga" awesome om vi lyckas styra upp nått snart. En after work kanske skulle sitta fint?! :) Nu när jag inte ammar längre gör det ju inget om det slinker ner en öl eller två. ;P haha!



Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: jenny

Å du är inte så pjåkig heller!

Tycker vi bestämmer en dag då vi kan skåla för livet :)

2012-02-06 @ 22:27:43
#2: Jenny

Tack så mycket Marris du är med go ;) kramen

2012-02-12 @ 17:04:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: