Mariana Sörlin

2012-01-29
20:38:16

Blogaward
Jag fick idag ett blogaward av Nina, vi hängde mkt tillsammans under högstadiet. Vi har nyligen funnit varann på nytt, vilket jag är väldigt glad över. :)


Nina & hennes lilla familj. :)

Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids. Länkkärlek som gillas såklart. Får du en award och vill anta den gör du som så att du tackar och länkar till personen du fått den av och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.

Nu är det ju så här att jag har nyss kommit in i blogg världen. Har inte riktigt hittat så många bloggar jag följer. Men det finns några & jag vet att vissa utav dom redan har fått ett blogaward eller två men det skiter jag i. :)

Lillrokki
Therese
Angelica
Emmy
Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: