Mariana Sörlin

2012-01-29
21:16:59

Härligt avslut på denna vecka.
Bubben har spenderat dagen hos sin fina farmor medans vi åkte ut till Täfteå & hälsade på min kära moster. :) När vi kom dit hade småkusiner bakat en super duper god blåbärskaka som vi fikade innan jag & mossi stoppade Didde i vagnen & gick runt byn. :) När vi kom in började jag gå igenom massa kort från då vi alla va små, ett & annat minne bubblade så klart upp. Älskade mormor, vad du är saknad. <3 Innan vi åkte hem vart vi bjudna på middag, köttsoppa med klimp & mini semlor till efterrätt. :) Mums!


Här var man inte gammal. :)


Jag & lill´syrran plockar svamp med mormor. :)

Kramar /Mariana

Kommentarer:

Vad söt du var när du var liten :). Jag var mindre söt haha, jag var fulsöt haha. Hoppas Penny brås på pappa sin :P.

2012-01-30 @ 12:24:41
#2: lillrokki

men guuuuu va söööööööööööööööt marris!

2012-02-01 @ 21:56:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: