Mariana Sörlin

2012-01-04
13:18:19

Idag..
..Har vi hållit oss inne hela dagen & hoppas på bättre väder imorgon. Vi hade nämligen tänkt oss ut till Täfteå & hälsa på Mossi. :)

Jag måste säga det märks att Steve har jobbat extra, vi är båda lite extra trött & kinki. Idag har vi haft massa trevligt folk på besök. :) Självklart passade Didde då på att visa allt nytt han lärt sig & hur rädd han blivit för saker som låter. Tex tvättmaskinen & mixern. Förut älskade han att ligga på tvättmaskinen, speciellt då centrifugen kördes. :) (Det var nog inte ljudet som gorde tvättmaskinen så poppis.)



Ett av mina nyårs löften var att dra ner på godis & kakor. Vilket är himmlarns svårt, jag är sjukt sötsugen nu. :) Därför valde jag att göra både onsdag & lördag till sötsaks dagar. :D Eftersom det är onsdag idag hade jag tänkt unna mig & göra en kladdkaka. Men då herr Steve inte ville ha det & röstade på negerbollar istället så ska jag göra det. :)

Kramar /Mariana




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: