Mariana Sörlin

2012-01-12
16:36:59

Igår åkte osthyvlen i väggen.
Jag skulle bara demonstrera vilken dålig förlorare en viss herr Steve Karlsson är. Jag råkade då ha en osthyvel till hands, självklart åkte den in i väggen. Efter några fina ord & viftande med armarna klampade jag isäng. :P Så nu har vi en reva i tapeten som jag kommer störa mig på tills vi flyttar eller tapetserar om. :P

Jag tror vi båda lärde oss en läxa igår & vaknade upp på gott humör imorse. :) Efter lunch packade vi oss ut & knatade ner på stan för att plocka ut lite pengar. Nu för tiden har man aldrig kontanter hemma när det behövs. :/ Vilket tog en himla tid då min lilla äckelpotta skulle stanna & slicka på gul snö var 5:e steg. Hanhundar kan va bra snuskiga, Urs!

Nu ska jag ta & fixa lite käk innan mini Steve vaknar till liv. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: