Mariana Sörlin

2012-01-18
18:36:45

Jag kan sluta stressa.
Jag har varit bomb säker att den dag Didde fyller 6 månader ska vi ställa oss i kö på tre olika förskolor. Att bara hitta ett ställe där man känner "här vill jag att min grabb ska gå" är svårt. Hur ska man hitta tre!? Den 24:e blir Didde 6 månader, vilken stress det varit. Vi har nämligen inte ens hittat ett ställe. :/

Stressen är nu borta tack vare Ida, hon tog nämligen redan på fakta. Jag hade helt fel, man kan tidigast göra sin ansökan 6 månader innan man önskar att sitt barn ska börja på förskolan. :) Pjuh! Vilken lättnad. Men istället vart allt mer komplicerat. För nu ska man istället sätta sig & bestämma, när ska grabben börja på förskolan!? Hur länge till räcker våra föräldra dagar!? Några dagar vill man ju självklart ha kvar, en extra eller extra lång semester skulle inte sitta fel om två tre år. :) Åååh, typiskt.

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: lillrokki

Vi kan ta de softish bruden. Nu hinn vi besöka vartenda dagis i kommun om så skulle behövas :P

2012-01-18 @ 21:33:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: