Mariana Sörlin

2012-01-02
16:08:25

Måndag.
Jag har alltid tyckt det är mysigt att va ute när det snöar. Så självklart packade vi oss ut. :) Efter att ha plogat mig fram i dryga 30 min gav jag upp & gick hem. Det var inget vagn före ute vill jag lova, inte här iaf. Bubben som älskar att vara ute i snön (speciellt då det snöar & är + ute) vart överlycklig över vistelsen ute. :)

Mitt lilla matvrak har börjat dricka lite vatten till smakportionerna, som snart kommer bli en hel lunch. :) Pipen på muggen funkar även super till det kliande tandköttet. Kan det va en tand på g snart!? Hur som haver insåg jag just att den 1 Februari snart är här & jag börjar jobba. :) Vars tog tiden vägen!?



Kramar /Mariana


Kommentar:
#1: Emmy

Vad söt han är! :-)

Visst hade det snöat mycket! Vi gav upp det där med vagnen bara genom att titta ut, och tog pulkan i stället.

2012-01-03 @ 14:55:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: