Mariana Sörlin

2012-01-25
19:25:34

Mammas duktiga kille.
1 timme innan läggdax släcks tv av här hemma. Allt för att bustrollet mitt ska komma till ro om kvällarna. :) Att sitta i ett tyst v-rum är mindre kul, därför roar vi oss med annat. Idag satt vi utanför toan & höll kolla på pappa Steve. Så han inte fuskstädade, hihi! ;P Det är 3:e natten vi kör Ferbers metoden nu & det var min tur att lägga lill trollet vårt för första gången. På 10 min hade han både druckit upp god natt vällingen & somnat. Booya, mamman kan också. :D Jag är så sjukt nöjd att denna metod verkar funka för oss.





Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: Therese

Gu va skönt att ha hittat nått som funkar!! :) Va är de för metod? Har aldrig hört om den?! :)

2012-01-25 @ 20:14:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: