Mariana Sörlin

2012-01-28
20:55:43

Aldrig mer ett vin från Afrika.
Vid lunch tid började man känna sig lite mer som en människa än ett överkört kadaver. Vilken var en himla tur för Tobbe dök upp med gófika & Gevalias kaffe Intensivo. :) Mitt betyg blev 5 stjärnor till Tobbe & 4 till fikat. Det var ju faktiskt Tobbe som tog med fikat, inte tvärt om. :) När vi sen for på barnenshus för att köpa badbyxor & kylskåpsmagneter "abc" stannade vi till & köpte pizza till middag. Perfekt bakismat, Didde fick dock nöja sig med nerdrägglade majskrokar. :) Smaskens!

Som vanligt lyckades jag inte handla det jag åkte för att köpa. Istället för badbyxor & kylskåpsmagneter kom vi hem med massa roliga leksaker. Dom både låter & blinkar, en utav dom kan till & med simma både framlänges & baklänges. ;D Då jag misslyckades med mitt shoppande idag får jag ta & traska ner på stan till veckan. Vi kan ju nämligen inte dyka upp utan badkläder på fredag. :)





Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Anonym

2012-01-29 @ 11:26:37

om ni ska bada på badhuset finns de blöjor att köpa där för 20 :- badblöjor. Med tanke på att de växer så mycket kanske de är onödigt om man inte ska bada hela tiden :P. Vi körde på dem sist och de gick bara fint.

2012-01-29 @ 11:27:36

Vi saknar er med :), vi får träffas så fort jag slutat bajsa som en tok. Har så ont i röven att de är helt sjukt, kan knappt gå. Sket som värst säkert 40 gånger en kväll :S.

2012-01-29 @ 11:28:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: