Mariana Sörlin

2012-01-30
19:42:54

Måndag.
Jag har aldrig köpt en så dyr bikini som idag & då ingick inga småbyxor till. Men den satt perfekt (överdelen alltså), så jag kommer börja köpa mina BH:isar på Ingrids i framtiden. :) Då jag inte hittade några bra förvaringsburkar till all barnmat jag hade tänkt laga åkte vi till Ida istället. Didde ville så gärna umgås med fina Alma Lowa Larsdotter. :) Nån stans mitt i kaffedrickandet lyckades Steve locka in Marcus i bf3 världen, Ida jag ber redan nu om ursäkt för ev. mindre tv tid. Det är bara att du tar lill tösen & kommer hit, här är tv:en fri & vi har en dvd att spela skilda världar i. Steve har nämligen fått flytta in i skrubben med tv-spelet. ;P Haha!

Kramar /Mariana

Kommentar:
#1: lillrokki

Ja bra, då lås vi in herr Karlsson i skrubben. Där kan han sitta å spela å dricka joltcola eller va dom nu gör :/

2012-01-30 @ 23:22:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: