Mariana Sörlin

2012-01-31
20:13:35

Premiär besök på Busplaneten.
Direkt efter lunch vid 11 tiden klädde vi oss & gick till Ida. Även fast jag redan var helt slut av att gå dit (vilket jag tyckte att jag döljde himla bra) tog vi oss en härlig promenad runt stan. :) Mysigt & uppskattat, det måste göras om. Det tycker Didde också, fast han sov nästan hela tin med ett öga öppen. :) Man kan faktiskt missa nått! Vi hann bara gå klart så skulle jag vidare till Busplaneten. Där väntade Diddes kompisar från öf & deras mammor. :) Jag har aldrig varit där tidigare, men mitt i veckan mellan 12-16 var man rätt ensam. Vilket var toppen, många barn & mkt skrik kan bli rätt jobbigt. :) Så dit åker vi gärna fler gånger & hänger. Jag måste även skryta lite över Diddes kompisar, dom är härligt charmiga. Ett gäng störtsköna små individer & mammorna är inte dum dom heller. :) Tack för idag.

--> Här är lite bilder från Busplaneten. <--


Kompisarna Penny,
Alwa-Lii, Loie & Didde. :)


Loie & Didde. :)


Lilla Alwa-Lii. :)


Penny. :)


Loie. :)


Penny, alltid lika glad. :)


Alwa-Lii. :)


Penny, Nina & Loie. :)


på G hem, men först lite shopping. :)





Den här goa blicken får man av mitt lill ♥:a när han måste åka bil. 

Kramar /Mariana


Kommentarer:

Tack för idag :D Jag la också upp lite bilder ^^

2012-01-31 @ 20:58:38

Tack själv :) det får vi göra om snart! Kram

2012-01-31 @ 22:41:14

vilka toppen bilder :).

Snodde några av dig. Tack för idag baby!

2012-02-01 @ 00:01:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: