Mariana Sörlin

2012-01-06
20:33:54

Helg.
Nu är det helg & pappa Steve jobbar. Han jobbar dock aldrig lördagar när han jobbar helg, vilket är väldigt skönt. :) Innan han for på jobbet hann vi med en sväng på IcaMaxi. Nån stans under handligen tappade jag min ring jag fick när jag fyllde 18. Eftersom jag haft den på samma finger sen min 18 års dag vart handen helt plötsligt väldigt naken & jag lite trasig. Att ringer sen skulle dyka upp i en av matkassarna trode jag inte. Snacka om tur. :D

I em har jag & Didde killat & slickat på böcker. :P Mest Didde, än är det inte intressant att bli läst för. Men det kommer. :) Sen klädde vi på oss & tog en tur med vagnen. Det snöar sådär lite lagomt, vilket gör det himla mysigt att va ute & promenera. :)



Mitt lilla matvrak somnade ifrån kvällsgröten. :P Så snart vaknar han nog hungrigare än vargen. Att han sen kommer hålla mig sällskap hela kvällen är ingen ovanlighet. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: