Mariana Sörlin

2012-01-03
23:19:27

Vars tar tiden vägen!?
Om en vecka är det redan dax för Diddes 5½ månaders vaccination. Jag hoppas det kommer gå lika bra som sist. :) Tanken är att vi ska på Ersbodas öppna förskola dagen efter. Håller även tummarna att Diddes handavtryck vi gjorde sist & glömde är kvar. :) Nästa vecka startar även massvis med serier igen efter att ha haft jul-uppehåll. Som jag har längtat. :)

Jag hade faktiskt tänkt vara duktig idag & städa upp i förådet så möblerna i gästrummet fick plats. Men så vart det inte, istället fick jag frisk luft & mysas med älsklingen. :) Han åkte nämligen på extra jobb ikväll/natt. Tur han kommer hem imorgon bitti & blir hemma tills på fredag em. :)

Nu ska jag ta & fönster shoppa lite på nätet innan jag kryper isäng. Insåg igår att varken jag eller DiddeLiLo har badkläder som passar. :P Något vi måste införskaffa. Likaså en pulka nu när snön äntligen är här. :)

Kramar Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: