Mariana Sörlin

2012-01-17
16:18:05

Vilken förskola ska man välja?
Idag gick vi till en förskola på Haga tillsammans med Alma & hennes päron. :) Förskolan byggdes på stenåldern, den nya delen är från 80-talet & resterande från 50. Att förskolan ska renoveras såg jag inte som ett plus. Vill jag ha mitt barn i ett byggkaos!? Stället hade iaf sin charm & personalen var trevlig. :) På torsdag ska vi till nästa ställe & hälsa på. Spännande! :)

När vi kom hem tog jag mig äntligen i kragen & slängde ut all mat som var kvar i frysen på ballkongen. frysen står nu & droppar, kanske man skulle passa på & torka ur kylen!? :)



Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Therese

TLs dagis är himla bra ;) o nyrenoverat ;)

2012-01-17 @ 21:23:20
#2: Mariana

& långt bort. :P

2012-01-17 @ 21:25:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: