Mariana Sörlin

2012-07-05
09:09:38

Burkar ni koka välling i perkulatorn?
Att kliva upp tidigare än vanligt är inte rilktigt min grej. Vilken hjärna vaknar inte till av lite multitasking så här på morgonkvisten?! Inte min iaf.. Tänkte fixa kaffe & välling lite snabbt innan Diddes kusin TindraLi trillade in genom dörren. Det tog mig sex skopor innan jag insåg att det var välling jag fyllde perkulatorn med. ;) Tur man kan göra om & göra rätt! Lite frukost på det här vore inte helt fel & en vila innan vi styr ut på äventyr. :D ♥
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Therese

hahahahahaa!!!!!!!!!

2012-07-05 @ 09:41:16

Haha,ja man göra saker utan att tänka när man är trött. roligt om du hade kokat de :P.
våran härliga unge vaknade vid halv två och somnade igen halv 5... galet jobbigt. Sov i min famn men så fort jag la ner henne skrek hon... kunde inte sova i våran säng heller. Hon var jätte hes i natt. Sjukt jobbigt så trött är man idag. Men Pennsy är piggare än jag vet inte vad haha. Bra de.

2012-07-05 @ 10:08:22
#3: Therese

japp dom ligger i sovrummet, har tänkt ta med dom typ hundra ggr men alltid glömt.. :/

Svar: Twilight serien är lättsam att läsa. :)
Mariana

2012-07-05 @ 10:27:12
#4: Anonym

Jaa, jag tycker hon ska åka på snuvan jämt.
Vi måste ses innan vi åker, helt klart. David ska bygga altanen i helgen om allt går som vi tänkt, den vart jag bjuda på tjejfest av Jlee och jag fick ta med Dig om jag ville. Men vete tusan om jag hinner om David ska bygga och allt. vi får se :).

2012-07-05 @ 13:27:26
#5: Therese

vill som läsa roliga böcker, fick låna en pocket av en kollega idag. hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, hoppas den är bra :)

2012-07-05 @ 15:56:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: