Mariana Sörlin

2012-07-21
19:39:17

En liten uppdatering. :)
Igår kom Emmelie & Fisan förbi. :) Vi käkade tunnpannkakor  m. glass & busade i lekparken. :) ♥ När dom skulle fara trillade Diddes mormor in & regnet kom. :) Efter en massa surrande & en god middag har vi nu löst det så både jag & älsklingen kan jobba heltid året ut. Vilket kommer göra en stor skillnad i plånkan. :D Tack mamma för att du ställer upp. :) ♥ Dom gånger det krockar vare sig det är tidigt på morgonen, dagen, kvällen eller helgen så kommer Didde få rå om sin mormor & hitta på en massa bus. :) 
 
Eftersom jag typ sover bort dagarna nu när jag jobbar natt händer det inte speciellt mkt. VI har iaf lyckats tvätta några maskiner & packa några av dom flyttkartonger som Emmelie så snällt hade med sig igår. :) Didde har även för första gången fått smaka hemmagjord pasta carbonara idag. Han älskar verkligen all mat som innehåller sås, ost & flått. Precis som sin pappa. :) ♥
 
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Ann-Christin Sörlin

Klart man tar alla tillfällen man bjuppas på för att få rå om lill<3 då han tillför så otroligt mycket i tillvaron :)
Tack själv till er som låter mig rå om honom :)

2012-07-21 @ 21:40:23
#2: Emmelie

Men fina bilder på tjockisen i bakgrunden :p

2012-07-23 @ 19:32:59

Penny har köpt 2 saker till Didde, i födelsedags present :).
Inte lätt att hitta till en kille, men nått litet blev de allt hihi.
Var på Ullared idag, de sög.... fy fan kommer aldrig mer åka dit. Kunde knappt gå någonstans, för mycket vagnar och människor... sen inte alls så billigt som jag trott.. typ hm priser på kläderna och jaa.. vi var där i 2 timmar, och inräknat med varmkorven vi åt utanför och butikerna utanför vi gick i haha. Nej fy säger då jag, men jag fick allt ett kort på Ola-Conny hahahahaha. Dagens bästa! Imorgon ska vi till en strand i Skåne och möta upp Emma och Loie :). Uppdaterar sen när jag har tid... full rulle här. 29 mil till Ulllared, dryga 60 mil för den skiten haha. Tänk de som bussar från Umeå, de är fan inte kloka! haha. Nej nog om detta, saknar er.. hoppas ni har de bra så ses vi snart. Puss.

2012-07-23 @ 22:51:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: